خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 33366
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مسي: نمي توانم خودم را در پيراهن تيم ديگري ببينم

 

ستاره آرژانتيني تمايلش را براي به پايان بردن عمر فوتبالي اش در بارسلونا ابراز کرد

لیونل مسی، ستاره جوان باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باردیگر از وفاداری اش به باشگاه کاتالان صحبت کرده است.

مسی روز سه شنبه وارد آرژانتین شد تا به اردوی آلبی سلسته ملحق شود. این در حالی است که این روزها شایعات متعددی در مورد بروز اختلاف میان او و بازیکنانی مثل کارلوس تبس به گوش می رسد

 

مسی که یکی از مهره های کلیدی بارسا در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود صبح سه شنبه وارد فرودگاه ایسیه سا شد و مورد استقبال خبرنگاران و هواداران فوتبال قرار گرفت.

 

او در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه بوئنوس آیرس از تعهدش به بارسا صحبت کرد:« نمی توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری به جز بارسلونا ببینم.»

 

مسی یکی از ستاره های تیم سرخیو باتیستا در کوپا آمه ریکا خواهد بود و دراین میان رسانه های آرژانتینی از اختلاف میان او و کارلوس تبس خبر می دهند ولی مسی این اختلاف ها را تکذیب کرد:« کارلیتوس با من صحبت کرد و به من گفت که هیچ مشکلی نیست. شماها مرا مجبور به درگیری با تبس ، خوان ریکلمه و دیگو مارادونا کردید. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و نخواهم داشت.»

 

ستاره جوان آرژانتینی از آرزوی قلبی اش برای موفقیت با آلبی سلسته صحبت کرد و گفت:« من به اندازه کافی خوش شانس بودم تا با بارسابه موفقیت برسم و موفقیتهای فردی متعددی را کسب کنم ولی الان هدفم این است تا با تیم ملی کشورم به قهرمانی برسم.»

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نكونام و شجاعي در اوساسونا ماندني شدند

 

جواد نکونام و مسعود شجاعي دوفصل ديگر در اوساسونا ماندني شدند.

روز گذشته رضا فاضلي مدير برنامه‌هاي نکونام و شجاعي با نماينده باشگاه ايالت پامپلونا جلسه‌اي مهم برگزار کرد که رسانه‌هاي اسپانيايي نتيجه اين نشست مهم را امروز اعلام کردند.

بر اساس گزارش سايت رسمي باشگاه اوساسونا، بازيکنان ايراني اين تيم قرارداد خود را تا پايان سال 2013با اوساسونا تمديد کردند.

جواد نکونام پس از عقد قرارداد با اوساسونا در اظهار نظري کوتاه به سايت اين باشگاه گفت: اوساسونا مي‌تواند باشگاهي باشد که من فوتبالم را در آن به پايان مي‌رسانم

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ليونل مسي: هنوز سير نشده‌ايم!

 

بهترين بازيکن جهان و آقاي گل ليگ قهرمانان اروپا معتقد است بازيکنان بارسلونا بايد براي آينده باز هم عطش پيروزي و گرفتن جام‌هاي بيشتر را داشته باشند. 

   ليونل مسي که در پايان ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد درباره ي قهرماني گفت: فينال ومبلي را بايد هميشه در خاطرمان ثبت کنيم. تيم ما عالي فوتبال بازي مي کند. هنوز سير نشده‌ايم و مي خواهيم در آينده جام‌هاي بيشتري به دست بياوريم.


زننده گل دوم تيم بارسلونا درباره‌ي جشن قهرماني اين تيم که يک شنبه در ورزشگاه المپيک بارسلون برگزار مي شود هم عنوان کرد: حالا بايد منتظر يک جشن عالي باشيم. ما تيم قهرمان هستيم و به پايان راه رسيديم. به همين دليل در حال حاضر فقط بايد به يکشنبه و جشن در ورزشگاه المپيک فکر کنيم. بعد از جشن و خوشحالي فرصت کافي براي فکر کردن به فصل بعدي را خواهيم داشت.


مسي با گلزني در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا علاوه بر رسين به افتخار قهرماني عنوان آقاي گلي را هم به دست آورد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارسلونا بهترين تيمي است که با آن روبه‌رو شده‌ام

 

سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل بارسلونا از اين تيم اسپانيايي به عنوان بهترين تيمي ياد کرد که در دوران مربيگري خود با آن روبه رو شده است. 

  تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل منچستریونایتد به برتری رسید.

سرآلکس فرگوسن در پایان این دیدار گفت: ما انتظار داشتیم بازی بهتری را مقابل بارسلونا به انجام برسانیم اما در پایان بازی ، این بهترین تیم بود که برنده شد. منچستریونایتد به لحاظ پیوستگی تیم خوبی است اما باید بگویم مقابل بهترین تیم حال حاضر اروپا شکست خورد و این اصلا شرمندگی ندارد. گاهی اوقات شما مقابل یک تیم خیلی بهتر بازی می کنید و امشب از آن شب ها بود.

فرگوسن در این خصوص که بازیکن ویژه ای را مامور مهار لیونل مسی (مرد میدان) نکرده بود، گفت: ما سعی کردیم همانگونه بازی کنیم که با آن شیوه بازی کرده بودیم. تیم ما با یارگیری نفر به نفر بیگانه است. ما این موضوع را دانستیم و این خود، یک گام به جلو است.

سرمربی منچستر افزود: تیم بارسا در این لحظه بهترین است و هیچ شکی در آن نیست. آنها فلسفه بازی دارند. آیا شما می توانید بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا پیدا کنید؟ احتمالا نه. آنها از لحظه ای که در آن قرار دارند لذت می برند.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رئال مادريد کايخون را از اسپانيول خريد

 

باشگاه رئال مادريد اعلام کرد خوسه ماريا کايخون، مهاجم اسپانيول را به خدمت گرفته است. به اين ترتيب اين بازيکن به باشگاهي برمي گردد که فوتبالش را به عنوان يک بازيکن جوان از آنجا آغاز کرده است.

    در بیانیه ای که در سایت اختصاصی باشگاه رئال منتشر شده، آمده است:" رئال مادرید و اسپانیول بر سر انتقال خوسه ماریا کایخون به توافق رسیدند و این بازیکن با قراردادی پنج ساله به رئال پیوست."

کایخون که یکی از محصولات تیم جوانان باشگاه رئال است در سال 2007 اولین بازی اش را برای تیم بی رئال انجام داد. او در 40 بازی برای این تیم، 21 بار گلزنی کرد.

 با این وجود نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند و به همین دلیل در سال 2008 راهی اسپانیول شد. برادر دو قلوی او (خوانمی) نیز به رئال مایورکا رفت. کایخون در 88 بازی برای اسپانیول تنها 10 بار گلزنی کرد.
کایخون سومین خرید رئالی ها در این ماه بعد از  نوری شاهین و حمیت آلتینتوپ است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مسي: در ومبلي بايد هجومي بازي كنيم

 

مهاجم آرژانتين تيم فوتبال بارسلونا گفت: بايد هجومي بازي کرد چون منچستر از بازي رو به جلوي ما وحشت دارد.

   به نقل از خبرگزاري افه اسپانيا، ليونل مسي تصريح کرد: بازي منحصر به فرد بارسلونا براي منچستريونايتد يک کابوس است و اگر عقب بکشيم با دست خودمان به شکست تعظيم کرده‌ايم. 
وي افزود: بايد فقط به حمله فکر کنيم و مطمئن باشيم که اگر بازي هميشگي خود را انجام دهيم قطعا به پيروزي مي‌رسيم. هيچ تيمي برابر بازي خاص ما توان مقاومت ندارد. 
وي ادامه داد: آتشفشان ايسلند برنامه همه را خراب کرده و من بيش از هر چیزي نگران هواداران هستم، آنها براي تماشاي بازي ما هزينه کرده‌اند و اکنون نمي‌توانند به لندن سفر کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جدول برترين گلزنان رقابتهاي اين فصل سري آ

 

آنتونيو دي ناتاله، مهاجم باشگاه اودينزه رقابتهاي اين فصل سري آ را با به ثمر رساندن 28 گل با کسب عنوان آقاي گلي اين رقابتها به پايان برد.

  ستاره ایتالیایی در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل اودینزه که آخرین دیدار این فصل سری آ بود در گلزنی ناکام ماند و ضربه پنالتی اش توسط مارکو آملیا مهار شد. با این وجود با دو گل برتری نسبت به ادینسون کاوانی اروگوئه ای در صدر جدول قرار گرفت.

کاوانی در آخرین دیدار این فصل تیمش مقابل یوونتوس به خاطر محرومیت به میدان نرفت و این بازی را از اروگوئه، سرزمین مادری اش دنبال کرد.

ساموئل اتوئو هم با 21 گل در رده سوم جدول قرار گرفت. الساندرو ماتری که در بازار نقل و انتقالات زمستانی از کالیاری به یوونتوس پیوست با 20 گل در رده چهارم قرار گرفت و مارکو دی وایو با 19 گل پنجم شد.

زلاتان ایبراهیموویچ، روبینیو و پاتو هریک 14 بار برای میلان به گل رسیده بودند.

جدول برترین گلزنان رقابتهای این فصل سری آ بدین ترتیب است

1-آنتونیو دی ناتاله ( اودینزه)                        28 گل

2-ادینسون کاوانی (ناپولی)               26 گل

3-ساموئل اتوئو (اینتر)                    21 گل

4-الساندروماتری(کالیاری/یووه)          20 گل

5-مارکو دی وایو(بولونیا)                19 گل

6-جیامپائولو پاتزینی(سمپدوریا/اینتر)   17 گل

7-فرانچسکو توتی(رم)                    15 گل

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ركورد گل زده ليگ برتر انگليس شكسته شد

 

با خاتمه فصل 2011 -2010 رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس رکورد گل زده اين پيکارها شکسته شد.

   به نقل از سايت اخبار فوتبال جهان، شب گذشته آخرين سري از اين مسابقات با انجام پيکارهاي هفته سي‌وهشتم در شرايطي که قهرماني منچستريونايتد از هفته قبل محرز بود، انجام گرفت. 
براساس آمار موجود در جريان اين فصل 1063 گل ثبت شد. تا قبل از اين بهترين آمار گل زده مربوط به فصل 2000-1999 بود که 1060 گل در حالي‌که من‌يونايتد همچون حال قهرمان شد،‌ به ثبت رسيد. 
آمار فوق مشخص کرد ميانگين گل زده هر بازي رقمي نزديک به سه گل يعني 2.8 بوده است. 
از رقم گل‌هاي زده فوق 42 گل سهم ديميتار برباتف و کارلوس ته‌وز بود. زيرا هريک با 21 گل زده،‌ در صدر جدول گلزنان فصل جاي گرفتند.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اينتر فيناليست جام حذفي ايتاليا شد

 

اينتر توانست با کسب تساوي يک بر يک در خانه مقابل رم به فينال جام حذفي ايتاليا راه يابد.

  آنها اکنون فرصت آن را می‌یابند که مقابل پالرمو از مقام قهرمانی خود دفاع کنند.

اینتر در دیدار رفت در خانه رم توانسته بود با گل دژان استانکوویچ پیروز شود.

در این بازی نیز اینتر پیش افتاد. در دقیقه 58 بود که پس از آن که سانترهای مک‌دونالد ماریگا و حسین خرجه به خوبی دفع نشد، ساموئل اتوئو از فاصله 12 متری با بغل پا گل 34 ام فصل خود را زد.

رم در دقیقه 85 با سانتر دقیق سیمونه پروتا و ضربه سر مارکو بوریلو به گل تساوی رسید، اما آنها با شکست در خانه در بازی رفت نتوانستند به فینال این دوره از رقابت‌ها برسند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارسلونا قهرمان اسپانيا شد

 

بارسلونا سومين قهرماني پياپي خود در لاليگا را جشن گرفت.

بارسلونا توانست با تساوی یک بر یک در ورزشگاه سیوداد د والنسیا به قهرمانی لالیگا دست یابد. این در حالی است که آنها در همین شهر ولی در ورزشگاه مستایا بود که مقابل رئال مادرید باختند و جام حذفی را از دست دادند.

لوانته و بارسلونا دو تیم از سه تیم برتر نیمه دوم فصل بودند و نبرد آنها جذابیت‌های فراوانی به همراه داشت.

لوانته در این دیدار با پیراهن آبی و اناری به میدان رفت و بارسلونای میهمان پیراهن فیروزه‌ای خود را به تن کرد.

بارسا ابتدا در دقیقه 27 به گل رسید. چابی با سانتری دقیق توپ را پشت مدافعان لوانته برای سیدو کیتا فرستاد و او هم با ضربه سری عالی گل اول را زد.

اما فلیپه کایسدو در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند. او روی اشتباهی که جرارد پیکه و ویکتور والدس مرتکب شدند توپ را به چنگ آورد و آن را وارد دروازه بارسلونا کرد.

البته کمی بعد لیونل مسی می‌توانست برتری را به بارسلونا بازگرداند، اما ضربه ایستگاهی او با فاصله بسیار اندکی به بیرون رفت.

مسی در دقیقه 56 با حرکت انفرادی فوق‌العاده‌ای می‌توانست گل بزند. او چهار بازیکن لوانته را از پیش رو برداشت و ضربه‌اش به گوشه چپ دروازه به تیر برخورد کرد و برگشت.

بارسلونا می‌دانست که کار تمام‌شده است و در دقایق پایانی مرتبا رو به پاس‌های پیاپی آورد. سرانجام سوت پایان زده شد و طرفداران در سکوها شعار «قهرمان، قهرمان» سر دادند.

همین یک امتیاز برای قهرمانی بارسلونا کافی بود. آنها سومین قهرمانی پیاپی خود در لالیگا را جشن گرفتند و حالا، در حالی که دو بازی در لالیگا پیش رو دارند، می‌توانند با خیالی آسوده به فکر فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد باشند.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کارلوس کرش استقلالی است ! + عکس

 

 

این روزها حتی کوچک ترین خبرهایی که به کارلوس کرش مربوط شود در صدر اخبار ورزشی رسانه ها قرار می گیرد. از محل سکونت کرش گرفته تا گمانه زنی هایی که درباره میزان دستمزد و بندهای قرارداد او با فدراسیون فوتبال می شود. در این بین گرایش رنگی کارلوس کرش موضوعی است که شاید دانستن آن برای بسیاری از فوتبالدوستان جالب باشد.بدون شک اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در ایران طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. این در حالی است که کرش هم، چنین مساله ای را تجربه می کند! با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور کرش در ایران و آشنایی او با فوتبال ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد رنگ آبی حسابی دل کرش را برده است! البته تعلق خاطر کرش به رنگ آبی مربوط به حالا نیست و او در کشور پرتغال هم طرفدار تیم آبی و سفیدپوش پورتو بوده است، نه قرمزپوش بنفیکا.با این اوصاف سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه فیس بوک خود و در بخش تیم های برگزیده، نام تیمی از ایران را قرار داده که برای هواداران فوتبال جالب است. در بخش تیم های برگزیده کرش، منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و پورتو قرار دارد و قسمت مهم برای هواداران فوتبال در ایران قرار گرفتن نام استقلال است. کرش طرفدار و دوستدار استقلال است و این موضوع را نتوانسته در صفحه فیس بوک خود پنهان کند. البته به نظر می رسد او نه تنها علاقه زیادی به رنگ آبی دارد بلکه چندان هم از قرمز خوشش نمی آید؛ یادآوری اظهارنظر کارلوس کرش در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در ایران که به معرفی دستیارانش مربوط می شد، موید این مهم است. سرمربی تیم ملی در آخرین دقایق آن کنفرانس چنین گفت:« باید به موضوعی اشاره کنم که زیاد به سوالات شما مربوط نیست و مساله ای خارج از کنفرانس است. متاسفانه سیموئز طرفدار تیم قرمز است. او به رنگ قرمز علاقه دارد.»

 

از طرفی کرش تاکنون چهار بازی استقلال را ازنزدیک دیده و آبی پوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری مورد توجه سرمربی تیم ملی بوده اند. کرش تاکنون بازی های استقلال مقابل پاختاکور، نفت آبادان، تراکتورسازی و راه آهن را از نزدیک تماشا کرده و این در حالی است که تنها دو بازی پرسپولیس برابر نفت تهران و استیل آذین را از نزدیک دیده و برای دیدن بازی پیکان و ذوب آهن هم یک بار به قزوین و اصفهان سفر کرده است.

در هر حال اینکه کرش به یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس یا استقلال علاقه بیشتری دارد، شاید موضوعی طبیعی باشد اما این مساله زمانی برای هواداران مهم تر خواهد شد که تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استقلال، بیشتر از پرسپولیس شود. آن وقت گرایش رنگی کرش برای او دردسرساز خواهد شد. از طرفی این علاقه می تواند مقدمات دعوت از فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی برای آبی پوشان داشته را فراهم کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

محروميت سه جلسه اي براي پينتو

 

دروازه بان ذخيره بارسلونا شانس حضور در ديدار ومبلي را از دست خواهد داد.

سران یوفا محرومیتی سه جلسه ای را برای پینتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا که در جریان دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد در نظر گرفته اند. ماجرا از این قرار بود که بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول بازی پینتو با آربلوا درگیر شد و با کارت قرمز داور مواجه شد. البته یک جلسه از این سه جلسه محرومیت پینتو در دیداربرگشت دو تیم درنوکمپ اعمال شد.

خبر بد برای بارسلونا این است که این دروازه بان ذخیره در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که روز بیست و هشتم ماه می در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و در صورت پیروزی بارسا در آن دیدار، شانس حضور در سوپرکاپ اروپا که مقابل برنده دیدار پورتو و اسپورتینگ براگا( فینالیست های لیگ اروپا) را نیز از دست خواهد داد.
در هر صورت سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که نسبت به این حکم که از نظر آنها محرومیت بیش از حدی است، درخواست تجدید نظر خواهند داد .

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازگشت بنزما به تركيب پس از نيمكت نشيني در نيوكمپ

 

سه نفر پشت او را اوزيل (که او هم در نيوکمپ فيکس نبود) ، کاکا و کريستيانو تشکيل مي دهند.

رئال مادريد امشب راهي سويا مي شود تا خود را براي بازيهاي باقيمانده فصل در لاليگا آماده کند .
 رئال در تلاش است که جنجال پيش آمده در بازيهاي چمپيونزليگ برابر بارسلونا را فراموش کند و از چهار بازي باقيمانده ، 12 امتياز کسب کند تا فاصله خود با بارسلونا را هشت نگه دارد و اندک اميدي هم به قهرماني لاليگا داشته باشد . تقريبا غيرممکن به نظر مي رسد اما بازيکنان و مربيان رئال مي خواهند که براي شانسي که دارند تلاش کنند .
 بنزما که در نيوکمپ يک دقيقه بازي نکرده بود ، در اين بازي فيکس خواهد شد . سه نفر پشت او را اوزيل (که او هم در نيوکمپ فيکس نبود) ، کاکا و کريستيانو تشکيل مي دهند ، بازيکن پرتغالي پس از عدم حضور در بازي با ساراگوسا مي خواهد براي آقاي گلي تلاش کند . کارواليو و دي ماريا (به علت محروميت) و خديرا و لاس (به علت مصدوميت) در اين بازي حضور نخواهند يافت .

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رائول: تا پايان قراردادم در شالکه مي‌مانم

 

مهاجم سابق رئال مادريد قراردادي با شالکه دارد که در تابستان 2012 به پايان مي‌رسد.

رائول، مهاجم شالکه گفته می‌خواهد فصل بعد هم در این تیم بماند، هرچند که باشگاه نتوانسته به لیگ قهرمانان 12-2011 برسد.

مهاجم سابق رئال مادرید قراردادی با شالکه دارد که در تابستان 2012 به پایان می‌رسد.

رائلو پس از شکست تیمش مقابل منچستریونایتد با نتیجه مجموع شش بر یک گفت: «در حال حاضر یک سال از قراردادم مانده و بعد از آن باید ببینیم چه می‌شود. من این جا بسیار خوشحالم و چیزی که قطعی است این است که فصل بعد هم در شالکه خواهم ماند.

هنگامی که خوشحال هستید و استمرار دارید، این بسیار به شما کمک می‌کند. حالا می‌خواهیم روی فینال جام حذفی تمرکز کنیم و تلاش کنیم آن را ببریم، تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.»

این بازیکن 33 ساله پس از حذف شالکه از لیگ قهرمانان خیلی ناراحت نبود: «همیشه دوست دارم در چنین رقابت‌هایی باشم، هرچند که کار ما با شکست به پایان رسید. می‌دانستیم که وظیفه سختی داریم اما تلاش کردیم فوتبال بازی کنیم.

یونایتد گل اول را زمانی زد که در بهترین شرایط خود نبود، اما به هر حال باید خوشحال باشیم که در کنار مادرید، بارسلونا و منچستر به نیمه‌نهایی رسیدیم.»

شالکه شنبه با ماینس، تیم شگفتی‌ساز این فصل بوندس‌لیگا بازی می‌کند.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تازه‌ترين فهرست اعلام شده بهترين تيم‌هاي جهان

 

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان‌ ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال به ترتيب با 24، 13، 25 پله صعود روبه‌رو شدند.

    به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان، تيم ذوب‌آهن، نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا‌ که در آخرين فهرست اعلام شده در رده 130 قرار داشت، با 24 پله صعود به رده 106 جدول 350 تيمي برتر دنيا صعود کرد. اين تيم که 111 امتياز گرفت، در اين جايگاه البته با بروژ بلژيک و راپيدوين اتريش ،‌ شريک شد.

سپاهان، قهرمان احتمالي فصل جاري ليگ برتر وديگر نماينده شهر اصفهان نيز در اين فهرست راه صعود را در پيش گرفت. اين تيم که قبلا در رده 177 بود، با 13 پله صعود، صاحب 93 امتياز شد و در رده 164 جاي گرفت. 
تيم قلعه‌نويي در اين مکان با ستيف الجزاير و رد بول اتريش هم پله شد.

استقلال تهران نيز همچون دو نماينده ياد‌شده ايران به رده‌هاي بالاتر رسيد.. تيم تحت رهبري پرويز مظلومي که قبلا در رده 311 حضور داشت، با کسب 70.5 امتياز 25 پله صعود کرد و به رده 286 رسيد. 
اين تيم البته سيراويا اندونزي و الاتحاد عربستان را هم رده خويش ديد. 
اين سه نماينده به همراه پرسپوليس، چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند که نام پرسپوليس در فهرست 350 تيمي ديده نمي شود.

* بارسا در صدر بهترين‌هاي جهان 
در اين فهرست همچنين تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با کسب 300 امتياز بهترين تيم جهان در يک ماه گذشته شناخته شد. آبي‌واناري پوشان که قبلا در رتبه دوم بودند، به مکان نخست رسيدند و جاي اينترميلان ايتاليا را گرفتند. 
رئال‌مادريد که هفته قبل در بازي با کاتالان‌ها 2 بر صفر شکست خورد، نيز يک رده صعود کرد. تيم تحت رهبري خوزه مورينيو با 298 امتياز از رده سوم به دوم رسيد. 
در رده سوم نيز پورتو پرتغال که قبلا تيم چهارم جهان بود، با 278 امتياز جاي گرفت.

*فهرست ده تيم برتر جهان تا ابتداي ماه مه به اين شرح است: 
1- بارسلونا اسپانيا،‌ رتبه قبلي:دوم، 300 امتياز 
2-رئال‌مادريد اسپانيا، رتبه قبلي: سوم، 298 امتياز 
3-پورتو پرتغال، رتبه قبلي:‌چهارم، 278 امتياز 
4-منچستريونايتد انگليس، رتبه قبلي: ششم، 269 امتياز 
5-اينترميلان ايتاليا، رتبه قبلي‌:‌اول، 250 امتياز 
6-انترناسيونال برزيل، رتبه قبلي: پنجم، 238 امتياز 
7-ويارئال اسپانيا، رتبه قبلي: دهم، 236 امتياز 
8-منچسترسيتي انگليس، رتبه قبلي: دوازدهم،‌228 امتياز 
9-زنيت روسيه،‌ رتبه قبلي: هشتم، 217.5 امتياز 
10-پاري‌سن‌ژرمن فرانسه، رتبه قبلي:‌چهاردهم، 216 امتياز

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بارسا- رئال ال‌کلاسيکويي ويژه؛ نيوکمپ فيناليست را مشخص مي‌کند

 

آخرين ال‌دربي‌کلاسيکو هجده‌روزه ميان بارسلونا و رئال‌مادريد با شرايطي متفاوت نسبت به گذشته برگزار مي‌شود.

  فرداشب (سه‌شنبه) چهارمين مصاف 18 روزه گذشته اين دو تيم هميشه رقيب سرزمين ماتادورها و قاره اروپا در شرايطي در ورزشگاه نيوکمپ و در قالب بازي برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان انجام خواهد شد که سه بازي اخير ميان اين دو حريف، يک‌تساوي، يک برد براي رئال و قهرماني در جام حذفي و يک پيروزي جنجالي براي بارسا را به‌همراه داشته است. 
شاگردان پپ که در بازي رفت با دو گل ليونل مسي بر شاگردان ده نفره خوزه مورينيو غلبه کردند، با توجه به پشتوانه‌ خوبي که در بازي رفت و نزد حريف براي خود اندوخته‌اند، با اتکا به حمايت تماشاگرانش خواهان کسب بردي ديگر است تا به ايستگاه آخر ( بازي نهايي) در ويمبلي لندن برسد.

در مقابل رئالي‌ها با جوي که خوزه مورينيو در چند روز گذشته پس از ناکامي هفته گذشته بوجود آورد، به ظاهر تيمي تسليم‌شده و بي‌انگيزه براي اين رويارويي هستند. 
اما گوارديولا همانند ديگر کارشناسان نيک مي‌داند مربي تيم رقيب که استاد جنگ رواني در حاشيه بازي است، در پشت چنين ديوار کاذبي، زمينه‌‌چيني‌هاي لازم روحي و فني براي تيمش کرده تا بتواند با استفاده از مردان بزرگ خود، نزد کاتالاني‌ها نتيجه‌اي متفاوت براي جبران بگيرد.

مردان مادريدي کاملاً به قدرتمندي بارسا اعتقاد دارند و غيبت اجباري مرداني همچون په‌په و سرخيو راموس و همچنين نبود مورينيو به‌دليل محروميت بر روي نيمکت رئالي‌ها بيش از پيش در روند حرکتي اين تيم تاثيرگذار خواهد بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رئال مادريد 2-3 ساراگوسا: خداحافظ قهرماني لاليگا

 

رئالي ها در شبي که جام قهرماني کوپا دل ري را به هواداران شان تقديم کردند، دومين شکست خانگي شان را مقابل ساراگوسا پذيرفتند.

رئالی ها در شبی که جام قهرمانی کوپا دل ری را به هواداران شان تقدیم کردند، دومین شکست خانگی شان را مقابل ساراگوسا پذیرفتند، تا عملا شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا را از دست بدهند.

مورینیو مانند دیدار هفته گذشته مقابل والنسیا تیم دومش را راهی میدان کرد اما برخلاف هفته پیش که یک پیروزی رویایی را به دست آوردند، این بار در خانه شکست خوردند.

رئالی ها برای اینکه در فاصله پنج هفته تا پایان رقابت ها همچنان فشار روی بارسا را حفظ کنند، نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند اما شکست 3-2 مقابل ساراگوسا، موجب شد تا اختلاف 8 امتیازی شان با آبی و اناری ها حفظ شود. این در حالی است که شاگردان گواردیولا تا دقایقی دیگر در آنوئتا مقابل رئال سوسیداد قرار خواهند گرفت و پیروزی آنها در این دیدار می تواند امید قهرمانی رئالی ها را به کلی از بین ببرد زیرا در این صورت بارسا از چهار بازی آخرش تنها به یک امتیاز نیاز خواهد داشت.

در دیدار امشب تیم میهمان ابتدا با گل های لافیتا (41) و گابی (54) که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از رئال پیش افتاد.

سرخیو راموس در دقیقه 62 اختلاف را به حداقل رساند اما لافیتا در دقیقه 77 گل دوم خودش و گل سوم ساراگوسا را به ثمر رساند.

کریم بنزما در دقیقه 85 بار دیگر اختلاف را کم کرد اما در 5 دقیقه پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا رئال یک شکست خانگی دیگر را تجربه کند.

رئالی ها در این دیدار هم 10 نفره شدند تا این بار انگشت اتهام به سوی مورینیو و مردانش نشانه رود. مورینیو که همیشه داوران دیدارهای تیمش مقابل بارسا را به اخراج ناعادلانه بازیکنانش محکوم می کند، در دقیقه 86 این دیدار شاهد اخراج ریکادو کاروالیو بود.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زين الدين زيدان: بارسا تيم برتر ميدان بود

 

بازيکن سابق باشگاه رئال و سفير فعلي اين باشگاه تاييد کرد اين ديدار، ديدار ساده اي براي تيمش نبوده و بارسلونا در اکثر دقايق ديدار، کنترل بازي را در اختيار داشته است.

   رئالی ها علیرغم اینکه توانستند در دیدار شب گذشته مقابل بارسا 1-0 به پیروزی برسند، اما در سراسر بازی تحت فشار حریف قرار داشتند و به سختی موفق به حفظ دروازه شان شدند.

زین الدین زیدان، بازیکن سابق باشگاه رئال و سفیر فعلی این باشگاه تایید کرد این دیدار، دیدار ساده ای برای تیمش نبوده و بارسلونا در اکثر دقایق دیدار، کنترل بازی را در اختیار داشته است.

او در گفتگویی گفت:" تفاوت های کوچک سرنوشت چنین بازی هایی را مشخص می کند. ما اندکی به مشکل خوردیم و بارسلونا در اکثر دقایق دیدار، کنترل بازی را در اختیار داشت. با این وجود ما با زدن گل اول توانستیم آنها را شکست دهیم.

ما می توانستیم در نیمه اول یک یا دو گل بزنیم اما بدشانس بودیم که توپ های مان وارد دروازه حریف نشد. مهم این است که سرانجام توانستیم پیروز شویم."

زیدان سپس در مورد دیدار های پیش روی رئال و بارسا در لیگ قهرمانان گفت:" هر ال کلاسیکویی شرایط متفاوتی دارد و ما باید مطمئن باشیم که برای چمپیونزلیگ آماده هستیم. مطمئنا دیدار آسانی نخواهد بود. بارسلونا و رئال مادرید دو تیم از بهترین های دنیا هستند و شاید هم بهترین تیم های دنیا."

بازی رفت دو تیم بارسا و رئال روز 27 آوریل در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و دو تیم روز 3 می در بازی برگشت در ورزشگاه نوکمپ مقابل هم قرار می گیرند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کريس رونالدو: قهرماني در کوپا دل ري لذت بخش است

 

کريس رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد، از اينکه توانست گل پيروزي بخش تيمش را در ديدار مقابل بارسا در فينال کوپا دل ري به ثمر برساند، بسيار خوشحال است.

 این بازیکن در دقیقه 103 دیدار شب گذشته در مستایا، روی سانتر آنخل دی ماریا تک گل تیمش را به ثمر رساند.

این اولین قهرمانی رئال در جام حذفی از سال 1993 بود و اولین جام مهمی که از سال 2008 به دست آوردند و رونالدو از اینکه در این مهم نقش داشت، بسیار خوشحال است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در کوپا دل ری بسیار لذت بخش است به ویژه وقتی گلزنی هم بکنید. مدت ها بود که به جامی دست پیدا نکرده بودیم و اکنون از این قهرمانی بسیار خوشحالیم.

این جام بسیار مهمی است و باید از آن لذت ببریم."

رونالدو همچنین مورینیو را که اولین جامش را با رئال به دست آورد، مورد ستایش قرار داد.

" مورینیو تاثیر مثبتی در تیم داشت. او کمک زیادی به ما کرد و انرژی مثبتی به تیم داد که می توانید آن را در زمین ببینید.

بارسلونا بسیار خوب بازی کرد اما بازی به هر حال باید یک برنده داشته باشد و تیمی برنده است که گل می زند."

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مورينيو: اين جام به همه رئالي ها تعلق دارد

 

مورينيو، سرمربي رئال مادريد، پيروزي 1-0 تيمش مقابل برسلونا در فينال کوپا دل ري را به همه هواداران رئال تقديم کرد.

   ضربه سر کریس رونالدو در نیمه اول وقت های اضافه بازی موجب تا رئالی ها به اولین جام شان از فصل 08-2007 دست پیدا کنند.

آقای خاص در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این جام تنها به من تعلق ندارد. این متعلق به همه رئالی هاست. قهرمانی با رئال بسیار جالب است اما من تنها برای بردن جام اینجا نیستم. یکی از اهداف من تغییر ساختار باشگاه وذهنیت افراد آن است. اگر ما امروز به پیروزی نمی رسیدیم، تنها تفاوتش این بود که ناراحت می شدیم."

سرمربی سابق اینتر همچنین از شیوه بازی تیمش بسیار راضی است و در این مورد گفت:" ما اشتباهات خیلی کمی داشتیم و ازنظر تاکتیکی در مجموع خیلی خوب بودیم. در وقت های تلف شده آنها (تیم بارسا) خسته شده بود و احتمالا ناامید شده بودند زیرا نتوانسته بودند به چیزی که به آن عادت داشتند، برسند.

این یک بازی پایاپای بین دو تیمی بود که خیلی به هم نزدیک هستند. ما در نیمه اول بهتر بودیم و آنها در نیمه دوم. ایکر و په په فوق العاده بودند.

نمی توانم بگویم من باشگاه را به مسیر موفقیت برگرداندم. کسب جام همیشه لذت بخش است اما باید کسانی که با آنها کار می کنم را مورد ستایش قرار دهم زیرا آنها به من کمک کردند در چهار کشور مختلف، چهار قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورم.

آنهایی که از من انتقاد می کنند می توانند هر چیزی که دلشان می خواهد بگویند اما من سعی می کنم همیشه بهترین شرایط را برای بازیکنانم فراهم کنم. همیشه وقتی حریف بهتر بازی می کند، شما ضریه می خورید. این بسیار مهم است که متحد بمانید زیرا فوتبال دقیقا همین است."

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رئال‌مادريد با شکست بارسلونا به حسرت 18 ساله پايان داد

 


رئال مادريد با شکست بارسلونا پس از 18 سال قهرمان جام حذفي اسپانيا (کوپا دل‌ري) شد.

دومين ال‌کلاسيکو 18 روزه اين بار در فينال جام حذفي باشگاهي اسپانيا (کوپا دل‌ري) برگزار شد و رئال مادريد در ورزشگاه مستايا با نتيجه يک بر صفر بارسلونا را شکست داد. 

تک گل اين ديدار را کريستيانو رونالدو در نيمه اول وقت‌هاي اضافه  و در دقيقه 103 به‌ثمر رساند تا اولين شکست بارسلونا با هدايت گوارديولا رقم بخورد. 

در نيمه اول اين بازي 2 تيم بازي پاياپايي را به‌نمايش گذاشتند و خطراتي را بر روي دروازه يکديگر پي‌ريزي کردند که سهم مردان مورينيو بيش از بارسلونا بود و درنهايت 2 تيم در به‌ثمر رساندن گل ناکام ماندند. 
شاگردان خوزه مورينيو در اين نيمه اجازه ندادند تا بازي شناور مردان گوارديولا با دادن پاس‌هاي متوالي شکل بگيرد و با استفاده از سيستم ضدحمله و فرارهاي عمقي کريستيانو رونالدو باعث آزار خط دفاعي بارسلونا شدند و چندين بار پينتو دروازبان بارسا را به زحمت انداختند. 
حساس‌ترين صحنه بازي ضربه سر زيباي پپه مدافع جلو کشيده رئال مادريد در دقيقه 44 بازي بود که تيرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد تا شانس همراه مردان گوارديولا باشد. 
درنهايت 2 تيم نيمه اول را بدون گل به رختکن رفتند. 

در آغار نيمه دوم، شاگردان پپ تا حدودي بازي را دراختيار گرفتند و موقعيت‌هايي را بر روي دروازه رئال ايجاد کردند که درنهايت در به‌ثمر رساندن گل ناکام بودند. 
در دقيقه 69 فرار پدرو از قلب خط دفاعي رئال با پاس طلايي مسي، اين بازيکن را در موقعيت گلزني قرار داد و دروازه کاسياس گشوده شد، اما کمک داور مسابقه به‌درستي آفسايد اعلام کرد. 
پس از اين صحنه خطرناک، مسعود اوزيل جاي خود را به امانوئل آده‌بايور داد، اما پس از اين تعويض بود که حملات شاگردان گوارديولا دامنه‌دارتر شد و تنها کسي که توانست در مقابل اين حملات درخشان ظاهر شود کسي نبود جر ايکر کاسياس که با عکس‌العمل‌هاي ديدني خود مانع فروپاشي دروازه رئال شد. 
در اواخر اين بازي و از دقيقه 85 به‌بعد هر 2 تيم حملات گسترده‌اي را بر روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که در پايان 90 دقيقه تلاش توپي از خط دروازه‌ها رد نشد تا وقت‌هاي اضافه تعيين کننده پيروز و قهرمان اين ميدان باشد. 

در وقت‌هاي اضافه، کريستيانو رونالدو روي سانتر تماشايي آنخل دي‌ماريا در دقيقه 103 دروازه شاگردان گوارديولا را گشود تا در نهايت رئال با نتيجه يک بر صفر اين ديدار را خاتمه دهد و قهرمان جام حذفي اسپانيا شود و به حسرت 18 ساله پايان دهند. 
در اواخر نيمه دوم وقت‌هاي وقت های اضافه آنخل دي‌ماريا با دريافت کارت قرمز از بازي اخراج شد تا باز هم شاگردان مورينيو 10 نفره ال‌دربي کلاسيکو را به‌پايان برسانند.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com